Xil Rios - Rapaciña bonita

[postlink]http://galizatube.blogspot.com/2011/02/xil-rios-rapacina-bonita.html[/postlink]endofvid [starttext] Rapaciña bonita
dame o teu corazón.
Non seas caprichosiña
e dame o teu amor.
Monequiña xeitosa
Florciña do xardín.
Ven a darme un biquiño
non te alonxes de min.

Volvoreta fermosa
de tan doce voar.
Quen poidera ter alas
e contigo viaxar.
Meniña agarimosa
ti me vas a matar.
Cunha sonrisa desas
que me das ó pasar.

Rapaciña bonita.
(rapaciñaaaa)
Ven conmigo a bailar.
(a bailaaaar)
Que ese corpiño que ti tes
e que me fai tolear.
Ven miña rapaciña
(ven aquíííí)
E dame o teu amor
(o teu amooooor)
¿Non ves que ando toliño
Dando voltas sin razón?

Monequiña xeitosa
(monequiñaaaa)
sin ti non poido vivir.
(nin viviiiir)
deixame acariñarte
non me fagas sofrir.

Arderán as fogatas
na noite de san Xoán.
Fuxirán os meigallos
da noite que fan mal.
Troularán os poliños
hastra o amanecer.
Beberemos queimada
hastra máis non poder.

Iremos dando voltas
de lugar en lugar.
Polas beiras e festas
que atopemos no andar.
Voltaremos meniña
cando queiras voltar.
Eu tan soíño quero
á túa beiriña estar.

Rapaciña bonita.
(rapaciñaaaa)
Ven conmigo a bailar.
(a bailaaaar)
Que ese corpiño que ti tes
e que me fai tolear.
Ven miña rapaciña
(ven aquíííí)
E dame o teu amor
(o teu amooooor)
¿Non ves que ando toliño
Dando voltas sin razón?

Monequiña xeitosa
(monequiñaaaa)
sin ti non poido vivir.
(nin viviiiir)
deixame acariñarte
non me fagas sofrir. [endtext]

0 comentários:

Postar um comentário